Tuesday, October 27, 2009

PROGRAM CERAMAH "KOHO LAMA KOHO SAYE"















"KOHO LAMA KOHO SAYE"
Tarikh : 27 oktober 2009
Tempat : Dewan Orang Ramai Felda Chiku 01
Perasmian Oleh : TN HJ ABD MALIB BIN RANI
(Pengurus Besar Wilayah Gua Musang)
Anjuran : JABATAN HAL EHWAL AGAMA ISLAM
Jajahan Gua Musang dengan Kerjasama
Felda Wilayah Gua Musang.
Program Ceramah "koho lama koho saye"telah diadakan di perkarangan Dewan Orang Ramai Felda Chiku 01.Dari jam 8.00 pagi sampai jam 12.30 tgh ceramah ini berlangsung.Program ini telah di hadiri oleh pasangan suami isteri di setiap Rancangan Felda Wilayah Gua Musang.Program ini telah di rasmikan oleh Pengurus Besar Wilayah Gua Musang iaitu TN HJ ABD MALIB BIN RANI.2 orang ahli panel di jemput khas untuk memberi ceramah.Ceramah pertama bertajuk "HAK DAN KEWAJIPAN BERSAMA" telah di perdengarkan oleh Al-Fadhil Anuar b Hj Hashim (Pegawai Agama Jajahan Gua Musang) dan di ikuti oleh ceramah yang kedua yang bertajuk "KOHO LAMA KOHO SAYE" yang diperdengarkan oleh Pen.Pegawai Hal Ehwal Agama FELDA Wilayah Gua Musang.Semua keperluan makan dan minum telah di sediakan oleh Gerakan Persatuan Wanita (GPW) Felda Chiku 01.

1 comment:

  1. Saya di sini untuk berkongsi kesaksian saya tentang apa yang dilakukan syarikat pinjaman yang dipercayai untuk saya. Nama saya Nikita Tanya, dari Rusia dan saya ibu yang cantik dari 3 kanak-kanak saya kehilangan dana saya untuk mendapatkan pinjaman yang sangat sukar untuk saya dan anak-anak saya, saya pergi ke talian untuk mencari bantuan pinjaman semua harapan adalah hilang sehingga satu hari yang setia ketika saya bertemu kawan saya yang baru-baru ini memperoleh pinjaman dari Perkhidmatan Pendanaan Le_Meridian Dia memperkenalkan saya kepada syarikat pinjaman yang jujur ini yang membantu saya mendapat pinjaman dalam masa 5 hari kerja, saya akan berterima kasih untuk selama-lamanya kepada Bapak Benjamin, kerana membantu saya kembali berjalan kaki. Anda boleh menghubungi Encik Benjamin melalui e-mel: lfdsloans@lemeridianfds.com, mereka tidak tahu saya melakukan ini untuk mereka, tetapi saya hanya perlu melakukannya kerana ramai orang di luar sana yang memerlukan bantuan pinjaman sila datang ke syarikat ini dan selamatkan. Watsats: (+ 1 989-394-3740)

    ReplyDelete